شرکت ترخیص تجارت جویان
en
English
turkey
Türkiye
Arabic
China
China
بهترین کالا برای واردات از دبی

بهترین کالا برای واردات از دبی

انتخاب بهترین کالا برای واردات از دبی یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید. کشور امارات یکی از شریک های تجاری ایران است که هر ساله، مقدار زیادی از کالاهای مورد نیاز کشور از امارات وارد می شود. شهر دبی به دلیل دسترسی آسان به بازارهای تجاری جهان، به یکی از مهمترین مراکز تجاری کشور تبدیل شده است.
فهرست مطالب

امکان خرید انواع و اقسام کالاهای مختلف از دبی امکان پذیر است و به همین دلیل بازرگانان ایرانی نیز اقدام به واردات کالا از امارات می کنند. اما بهترین کالا برای واردات از دبی کدام اند؟ کدام یک از کالاها سود بیشتری برای بازرگانان و تجار دارد؟

بی شک هر یک از کالاهایی که برای واردات انتخاب می کنید میزان سود متفاوتی نسبت به دیگر خواهند داشت. از این رو شناسایی بازار هدف و میزان سود حاصل از واردات کالا به کشور، اصلی ترین مورد حائز اهمیت خواهد بود.

پارچه از بهترین کالاها برای واردات از دبی

بهترین کالا برای واردات از دبی

به دلیل تنوع کالایی زیاد در دبی، انتخاب بهترین کالا برای واردات از دبی با دشواری همراه است. به همین دلیل، قبل از اقدام به واردات از این شهر توصیه می کنیم که شناخت کامل از کالاهای موجود در دبی پیدا کرده و نیازهای کشور ایران را نیز مورد بررسی قرار دهید.

چنانچه نسبت به واردات کالا از دبی تصمیم قطعی نگرفته اید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با لیست بهترین کالاها برای واردات آشنا شوید:

1- قطعات یدکی خودرو

در صدر لیست بهترین کالا برای واردات از این شهر، قطعات یدکی خودرو قرار می گیرد. امروزه به دلیل شرایط کشور ایران، واردات قطعات یدکی خودروهای خارجی به یکی از پرسودترین کارها تبدیل شده است.

بسیاری از بازرگانان کشور، به دلیل سود مطلوبی که از طریق واردات قطعات یدکی خودرو عاید می شود، این کالا را برای واردات انتخاب می کنند. به دلیل افزایش واردات خودروهای خارجی، نیاز به تامین قطعات یدکی آنها دیده می شود.

در دنیای امروز، خودروها روز به روز افزایش پیدا می کنند. طبیعتا هر خودرویی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. از این رو نیاز به قطعات یدکی اصل و اورجینال، یکی از نیازهای اصلی کشور خواهد بود.

2- قطعات الکترونیکی و کامپیوتری

قطعات الکترونیکی و کامپیوتری نیز در لیست بهترین کالاها قرار می گیرد. روز به روز شاهد افزایش کامپیوتر ها و لوازم الکترونیکی در کشور هستیم. از این رو بازار قطعات الکترونیکی و کامپیوتری نیز رونق چشمگیری گرفته اند.

بازار دبی یکی از بهترین بازارها برای خرید قطعات کامپیوتری و الکترونیکی است. چرا که تنوع بسیاری در این شهر وجود داشته و می توانید به راحتی، قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

نیاز به قطعات الکترونیکی و کامپیوتری در صنایع خرد و کلان مشاهده می شود. از این رو تامین قطعات الکترونیکی و کامپیوتری کشور، علاوه بر کمک به اقتصاد ایران، سود مطلوبی برای بازرگانان به دنبال خواهد داشت.

توجه داشته باشید که امکان خرید کمیاب ترین قطعات از بازار دبی را خواهید داشت.

3- پارچه از بهترین کالاها برای واردات از دبی

یکی دیگر از اجناسی که در لیست بهترین کالا برای واردات از دبی قرار می گیرد، البسه و پارچه است. بازارهای دبی پارچه ها و البسه متنوعی را در خود جای داده اند و با یک گردش کوتاه در بازار دبی می توانید شاهد تنوع بسیار در این زمینه باشید.

دبی نیز مانند ترکیه گزینه ای مناسب برای واردات لباس می باشد. بیشتر بازرگانان نیز برای واردات کالا از ترکیه گزینه ی پوشاک را انتخاب می کنند.

4- کالاهای پرسود واردات از دبی

همانطور که در بخش های قبل نیز به آن اشاره شد، اجناس متنوعی در بازارهای دبی وجود دارد که از طریق واردات آنها به کشور می توان به سود مطلوبی دست پیدا کرد. از جمله دیگر کالاهایی که در لیست بهترین کالاها قرار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشاک، واردات لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن همراه، اجناس استوک، کالاهای پلاستیکی، دستگاه های صنعتی و ماشین آلات راهسازی و…

مزایای واردات از شهر دبی

برای واردات بهترین کالا از دبی چگونه اقدام کنیم؟

پس از شناخت بهترین کالا برای واردات از دبی باید با روش های واردات کالا نیز آشنا شده باشید. برای واردات کالا از دبی می توانید خودتان نیز اقدام کنید. اما کمک گرفتن از افراد و شرکت های متخصص در این زمینه، کمک بسزایی به ترخیص سریع کالاها خواهد کرد.

شرکت بازرگانی تجارت جویان به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه، بهترین راهنمایی ها را در اختیار بازرگانان کشور قرار خواهد داد. کارشناسان شرکت بازرگانی تجارت جویان به صورت 24 ساعته و در کلیه روزهای هفته آماده ارائه خدمات به بازرگانان محترم خواهند بود.

معرفی شرکت بازرگانی تجارت جویان

  • تخصص شرکت بازرگانی تجارت جویان:

به عنوان یک شرکت تجاری که در ترخیص کالا از گمرک و واردات/صادرات تخصص دارد، تجربه، دانش و سابقه واردات و صادرات موفق این شرکت بسیار برجسته می باشد و بازرگانان بسیاری با شرکت بازرگانی تجارت جویان همکاری مثبت داشته اند و این موضوع باعث افتخار و پرقدرت شدن شرکت بازرگانی تجارت جویان شده است و انگیزه ای پر رنگ برای فعالیت های قوی تر گردیده است.

  • ارائه خدمات عالی به مشتریان:

ارائه خدمات عالی به مشتریان برای ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان بسیار مهم است. اطمینان حاصل می شود که به سرعت به سؤالات پاسخ داده می شود و ارتباطات شفاف و صادقانه را در سراسر فرآیند واردات / صادرات ارائه می دهیم.

  • ارائه قیمت رقابتی:

علاوه بر خدمات عالی، ارائه قیمت بسیار مناسب برای ترخیص و واردات کالا از کشورهای مهم دنیا یکی از تخصص های مهم شرکت بازرگانی تجارت جویان می باشد. با تحقیق در بازارهای رقابتی می توانیم این اطمینان را به تجار عزیز بدهیم که قیمت خدمات شرکت بازرگانی تجارت جویان مطابق با استانداردهای صنعت است.

  • فناوری اهرمی:

فناوری می‌تواند به ساده‌سازی و بهینه‌سازی فرآیند واردات/صادرات کمک کند و در زمان و هزینه مشتریان صرفه‌جویی کند. سرمایه گذاری در ابزارهای فناوری به ما کمک کرده که به خودکارسازی فرآیندهایی مانند ترخیص کالا از گمرک، ردیابی و اسناد مورد نیاز دسترسی داشته و این موضوع باعث سرعت در واردات و ترخیص کالا گشته است.

با پیروی از این نکات، شرکت بازرگانی تجارت جویان توانسته شهرت خوبی برای خود ایجاد کند و تجار و بازرگانان قدیمی و جدید را جذب کرده که ترخیص کالا از گمرک و نیازهای واردات/صادرات خود را به ما سپرده اند و همچنان ما در تلاش برای ارائه خدمات کامل و بی نقص می باشیم.

مطالب دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *