شرکت ترخیص تجارت جویان
en
English
turkey
Türkiye
Arabic
China
China
واردات دستگاه برش شیشه

واردات دستگاه برش شیشه

واردات دستگاه برش شیشه در زمره یکی از سودآورترین کالاهای وارداتی به شمار می رود. امروزه پیشرفت فناوری و تکنولوژی در تمام زمینه ها به بهبود سطح کیفی تولید محصولات مختلف کمک اساسی کرده است. دستگاه برش شیشه هم یکی از آن دسته ابزارهای صنعتی می باشد که ورود به چرخه تولید، فرآیند تولید و برش شیشه را با دقت بسیار بالا انجام می دهد.
فهرست مطالب

بازرگانی تجارت جویان با سابقه ای درخشان در زمینه واردات، صادرات و ترخیص کالا از گمرک آماده ارائه خدمات به تجار محترم در زمینه واردات دستگاه برش شیشه می باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا با دستگاه برش شیشه و نحوه واردات این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

ظرافت و دقت بالای دستگاه برش شیشه

دستگاه برش شیشه چیست؟

قبل آگاهی از نحوه واردات دستگاه برش شیشه، بهتر است با این دستگاه بیشتر آشنا شویم. دستگاه برش شیشه ابزاری صنعتی برای انجام برش های دقیق شیشه است. این دستگاه توانایی برش انواع شیشه با ضخامت مختلف را دارد.

دستگاه برش شیشه توانایی برش های متنوع و با طرح های گوناگون را دارد. دستگاه برش شیشه نوعی از دستگاه های سی ان سی (CNC) به شمار می رود که به صورت تخصصی برای کار با شیشه طراحی شده است.

برخی از ویژگی های این دستگاه عبارتند از:

  • دقت بسیار بالا در برش شیشه
  • کم شدن میزان ضایعات شیشه
  • کوتاه شدن مدت زمان تولید
  • کاربری و کنترل اتومات دستگاه
  • کیفیت بالاتر محصول تولید شده با توجه به ظرافت بالای برش ها
  • قابلیت انجام طراحی های مختلف و انعطاف بالای تولید
  • تضمین تولید محصولات با برش های یکسان
  • امکان چرخش 90 درجه ای دستگاه برای برداشتن شیشه ها
  • برخورداری از تیغه هایی که برش ها را جدا می کنند

اینها بخشی از قابلیت های دستگاه برش شیشه به شمار می رود. امکان انجام برش های منحنی، دایره و سایر اشکال،  قابلیت تنظیم سرعت دستگاه، تنظیم هد دستگاه بر اساس اندازه و ضخامت شیشه و … از دیگر ویژگی های این دستگاه به حساب می آیند.

تعرفه واردات دستگاه برش شیشه

برای واردات دستگاه برش شیشه باید همه مراحل و روال عادی برای واردات انجام شود. گروه بازرگانی تجارت جویان به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه واردات، صادرات و ترخیص کالا آماده ارائه خدمات و مشاوره بازرگانی به تجار و تولیدکنندگان صنعت شیشه بری می باشد.

همواره می توانید با برقراری ارتباط با کادر مجرب و متخصص این مجموعه از راهنمایی و مشاوره کارشناسان شرکت بازرگانی تجارت جویان بهره مند شوید. از جمله اقدامات اصلی برای واردات دستگاه برش شیشه می توان به ثبت سفارش این کالا اشاره کرد.

برای ثبت سفارش کالا داشتن کارت بازرگانی الزامی می باشد. اما تولیدکنندگان و افراد فاقد کارت بازرگانی می توانند از طریق شرکت بازرگانی تجارت جویان این کار را انجام دهند. مجموعه بازرگانی تجارت جویان این امکان را دارد تا در تمام مراحل به واردکنندگان محترم خدمات و مشاوره ارائه نماید.

از آنجایی که بیشتر واردات این دستگاه از چین انجام می شود، ما می توانیم در تمام مراحل عقد قرارداد، پیش پرداخت، ثبت کردن سفارش، هماهنگی برای ارسال دستگاه، تسویه با تامین کننده و ارسال کالا از کشور مبداء در کنار شما باشیم.

البته در زمان ورود دستگاه به کشور و انجام امور گمرکی برای ترخیص کالا و تا زمان تحویل محصول به شما نیز در کنارتان هستیم. دستگاه برش شیشه با کد تعرفه گمرکی به شماره 84411000 و 84561000 در جدول تعرفه های گمرکی قرار دارد. دریافت استاندارد برای این دستگاه نیاز نیست، اما تاییده سازمان انرژی اتمی را  نیاز دارد.

بازرگانی تجارت جویان متخصص امور صادرات، واردات و ترخیص کالا

برای واردات دستگاه برش شیشه چه اسنادی لازم است؟

اگر شما هم به فکر واردات دستگاه برش شیشه هستید، لازم است بدانید برای واردات این دستگاه ارائه برخی اسناد و مدارک قانونی الزامی است. طبق قوانین و مقررات گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه مدارک مرتبط با محموله وارداتی برای ترخیص کالا از گمرک ضروری می باشد.

در واردات این محصول هم ارائه برخی اسناد از جمله: پروفرما، پکینگ لیست، مدارک حمل بار (BL)، اظهارنامه گمرکی و مجوز سازمان انرژی اتمی الزامی می باشد. در صورت تکمیل بودن مدارک و تایید مالکیت محصول و مطابقت با اظهارنامه، کارشناسان گمرک شما را به صندوق معرفی می کنند تا برای پرداخت عوارض گمرکی و سایر هزینه های مشمول اقدام کنید.

با تکمیل فرآیند در گمرک مجوز ترخیص از گمرک برای واردکننده صادر می شود و بار تحویل مالک می گردد. در تمام مراحل ترخیص کالا از قیمت محصول گرفته تا سایر مدارکی که باید تحویل شود، توجه به ارائه صحیح الزامی می باشد.

به این دلیل که در صورت ارائه اطلاعات غیرواقع محصول وارداتی در مسیر قرمز گمرکی قرار خواهد گرفت و تا زمان ارائه اطلاعات و اسناد صحیح ترخیص کالا غیر ممکن می شود. گروه بازرگانی تجارت به عنوان متخصص در امور صادرات، واردات و ترخیص کالا از گمرک، آماده ارائه خدمات و مشاوره در تمام مراحل کار می باشد.

ترخیص از گمرک فرآیند بسیار پیچیده ای می باشد که در صورت نداشتن اطلاعات کافی و به روز تجار را درگیر پروسه های زمان بر می کند. مجموعه بازرگانی تجارت جویان با تکیه بر تخصص و دانش کادر حرفه ای خود روند ترخیص کالا از گمرک را در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام می رساند و کالا را در اختیار مالک آن قرار می دهد.

کلام پایانی

در این مقاله در مورد واردات دستگاه برش شیشه صحبت کردیم. این دستگاه با توجه به ظرافت و دقت بالای برش های خود میزان ضایعات را کاهش می دهد. امکان ارائه برش های برابر و یکسان بر روی هر تعداد شیشه را دارد.

بر اساس ضخامت های مختلف شیشه قابل تنظیم می باشد و به طور کلی در صنایع شیشه و طراحی های روی شیشه کاربرد بسیار دارد. صنعت پویای شیشه در کشور، بازار نیاز قابل توجهی را برای واردات دستگاه برش شیشه فراهم کرده است.

تجار و بازرگانان می توانند با واردات این محصول نه تنها از سود خوبی برخوردار شوند، بلکه با این کار می توانند در راستای کمک به افزایش تولید در کشور سهیم باشند. شرکت بازرگانی تجارت جویان متخصص در زمینه صادرات، واردات و ترخیص کالا از گمرک می باشد.

همواره می توانید با همکاران ما ارتباط گرفته و در خصوص واردات راهنمایی و مشاوره کارشناسی دریافت نمایید.

مطالب دیگر

2 پاسخ

  1. من میخوام یک دستگاه برش شیشه وارد کنم تکلیف حقوق گمرکی چی میشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      عوارض گمرکی مانند هزینه های اضافی است که وقتی چیزی رو به کشور وارد می کنید باید پرداخت کنید. برای ماشین های برش شیشه، بسته به اینکه از کجا وارد می کنید عوارض می تواند متفاوت باشد.هوشمندانه ترین راه اینه که با ترخیص کاران در ارتباط باشید تا بتونید بدونه دردسر واردات خودتون رو انجام بدید برای کسب اطلاعات و دریافت پاسخ سوالاتون می تونید با مشاوران و متخصصان شرکت بازرگانی تحارت جویان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *